March 22, 2019

PERITNYA untuk kulalui

Esok hari berganti..
esok bermulalah hari baru...
sebenarnya aku belum puas...
Aku masih belum kuat...
Namun aku tiada pilihan...
Aku tersepit antara kerjaya dan keluarga..
Dulu kamu pernah kutinggalkan..
Kini sekali lagi kupergi...
Namun pergi kali ini lbh bererti...
Pergi menempuh dugaan yg bakal melanda...
Allah masih syg sbb tu Allah duga..
Bukan mau salahkan takdir..
Sekurang2nya aku diberi ruang dan masa..
Utk kembali padaNya..
Thanks for the air that i breath today...
Ya aku belum puas...
Aku takut harini berakhir...
Masa semakin tenat...
Tinggal berapa hari...aku  tidak punya masa..
Untuk menghargai anugerah Allah...
Pergimu membawa mereka aku kecewa...
Sekali lagi, aku tidak redha..
Jauh perjalanan yg bakal kutempuh..
Semoga kami semua selamat di jalanan...
Demi untuk bersama-sama...
Maaf jika kamu kurg selesa...
ya, anak-anaklah yg terkesan...
Mudah terasa.. emosinya kacau tiba2...
Harus bagaimana lagi sayang....

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.