My Pregnancy

August 25, 2011

besar sungguh dugaanMU ya Allah..

Assalamualaikum wrt...

di bulan yg mulia ini inginku menyusun sepuluh jari untuk memohon keampunan atas segala kesilapan yg telah kulakukan.. sesungguhnya aku hanya manusia biasa yg xlari dari wat kesilapan...

hari raya bakal menjelang tiba.. bleh dikira dgn jari.. bape hari je lagi.. namun, aku masih di sini menanti kejaiban yang xpasti.. aku ingin pulang... ingin bersama kuarga ku di hari yang penuh bahagia itu...

inikah balasan yg harus kuterima atas apa yg telah kulakukan ya Allah?? begitu berat kurasakan.. bukan aku xpenah x balik raya.. tp aku xtau nape kali ni begitu sakit kurasakan... mungkin sbb aku terlalu merindui ibu, ayah dan kuargaku d kg..

arrggghh nape die xbagi ktorg cuti.. die xtau ke yg family kitorg sgt mengharapkan kepulangan kitorng... aku yakin sume pon da xde semangat kat cni.. sume ni sgt lah men stress kan kitrg.... harap2 pasne, sume kembali pulih.. tlalu byk tuk diluahkan.. namun tinggal beberapa jam jak tuk ku memulangkan lappy ku ini...

semoga Allah menguatkan lagi semangat n tabahkan atiku..

selamat ari raya sume.. to mum n dad n family n ma dea, sowi ana xdpt balik raya sama korg.. huhuh am so sad.. but wat to do.. u'll owez be in ma heart n thoughts.. :(

LOVE u all..

assalamualaikum...

1 comments:

zainol said...

mcm pernah nmpk tp d mana ya?

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.