January 07, 2013

aku buntu.. kerna aku rindu ibuku... :(

assalamualaikum....

lama rasanya xwat entry.. kinda bz... laptop xda actually... bila ada pc d opis, password plak lupa...

aku rasa blum lambat mau wish HAPPY NEW YEAR!!! semoga 2013 ni lebih baik daripada tahun2 sebelumnya...

banyak benda yang mau kucerita.. cumanya bila sdh start ni, xtau apa ku mau tulis.. tlampau byk yg bmain di minda... kita start dgn.... hahhahah DAMN!!!! i just dun have any gud idea.. mgkin sbb aku lapar ba ni.. :)

ok... lets start!!!!!!

sewaktu kecilku.. 
kau selalu ada untukku.. 
risau hatimu tiap kali aku menangis... 
tangisku menjadi dukamu... 
pasti ada saja yg akan kau lakukan utk menggembirakanku...
tugasmu tidak pernah berhenti di situ...
sehingga kini kau masih tidak jemu bersamaku.. 
memberi nasihat terbaikmu utk ku...
semua tuturmu baik saja..
kerna kau tahu hatiku selalu kecil jika ada yg salah..
ibu... sungguh besar pengorbananmu....
mana bisa ku membalasnya segala penat lelahmu... 
semoga aku bisa membahagiakanmu hingga akhir hayatmu... 
akan kugunakan seluruh pancainderaku selagi ku mampu....
agar ku bisa melihat kau tersenyum.. tersenyum keranaku..
anakmu yang selalu membuatkan kau risau... 
anakmu yang selalu buat kau menangis..
anakmu yang selalu jauh darimu..
semoga kejauhan ini memberi 1001 pengertian...
agar aku lebih faham tentang erti kehidupan...
agar aku bisa menjadi seorang yang berjaya dan berguna..
sekurang-kurangnya aku bisa membuat kau bahagia.. 
walau hanya sedikit cuma...
sesungguhnya aku terlalu merinduimu ketika ini..





ibu..
belum puasku bermanja denganmu..
belum sempatku membalas jasamu....
terlalu byk yang ingin ku lakukan untuk mu....
namun, bukan niat ku untuk ingkar segala perancangan kita..
namun Allah lebih arif..
Dia telah mengaturkan sesuatu utk ku...
semoga dengan perancangan yang Allah aturkan...
ada hikmah di sebalik suma itu... 
semoga suma kita mendapat kebaikan.. 
aku hanya mampu berdoa agar kita dirahmati...
diberikan kekuatan utk menempuh hari mendatang...
ampun kupinta sekiranya aku telah banyak menyakitimu...



hoe i wish dat beloved mum cud read diz entry.. :)


ure da QUEEN of ma HEART!!

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.