April 08, 2011

aku d sana tanpa MEREKA

Its been almost a month I didn’t update this blog.. been bz wif my future matters.. wat a hectic MARCH..

Now I’m in a holiday.. 2 weeks, enaf ka ya?? Yeah or x, I have to spend my time wisely.. mau ckp aku pnat d sana x jugak.. mgkin semangat ku yg kuat.. aku jadi bosan bila hariku tidak diisi dgn aktiviti yg spatutnya.. tlalu byk mkn juga, yg mana mmbuatkan aku jadi risau.. makan tdo 6x sehari.. kalo ada masalah pghadaman, konfom la bole naik 3-4 kg.. sbb aku tgk bdk2 ni ada yg makin bulat.. mgkin blom biasa dgn our ‘new environment’.. no matter wat, I have to adapt to all diz.. J

TIADA HARI TANPA LATIHAN.. dats wat written in da lyrics.. dats DAMN TRUE man!! Saturday & Sunday declared as our ‘ari pelepasan’.. tp mcm dlm lirik bilang la, NO DAYS W/O TRAINING.. after 10am jak baru bole lpas.. tp masi terikat dgn mkn pg, thgari, minum ptg, mkn mlm + minum mlm.. means to say, kalo mau manjak2 d katil pon paling lama ½ jam.. apa la baitoo kan??? Mksudnya….. xda mksud la.. wakakakka

No hal la baitoo.. stakat ni, kalo x d bagi hp pon, aku masi ok ag.. memandangkan drg kasi manjak, kasi can pki hp, aku pon mau lagi la.. hahahha kalo x d bg, trcari2 juak hp ku.. tp pasne, 4 sure no hp at all… tp kan masi ada merpati 404.. J yg penting, doa drp org2 yg tsayang, sdh pasti aku bisa melalui itu suma dgn KACCANG sajjak!!!

Memandang kan latihan sbenar blom bjalan, so bole la aku bilang ‘setakat ni blom ada task yg payah bagi aku’.. sbb aku harapkan/ bayangkan yang lbih tough.. so, aku tgh tunggu la ni.. mudah2 d permudahkan.. bdoa supaya ubat2 ku ckup tuk mnangkis sgala ksakitan yg bakal d alami.. hahahha sdg blom mula latihan, mau tcabut kaki n tgn.. palis2.. insyaAllah everything’s gonna b alrite…

Sbulan berlalu begitu sahaja, tanpa mereka di sisiku.. aku terlalu merindui mereka.. “bila dekat, kurang d endah.. sdh jauh baru tau mau menghargai” itu la manusia.. aku juga begitu…

kini aku kembali buat seketika.. ingin mguatkan semangatku yg sedikit berkurangan atas beberapa hal yg tjadi di sana.. smoga aku lbih bsemangat drp sebelum ni.. aku mesti KUAT!!! Mcm ‘KUAT HARIMAU’ pencuci piring yg sayangku mau bli semalam.. wakakkakaak

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.