April 16, 2011

jauh tidak semestinya tidak bahagia...

jarak ini mengajar aku erti rindu dan syg yg.. bila dekat, aku lebih menghargai kerna masa yg ada terlalu singkat... kucuba lakarkan yg indah2.. ternyata dia begitu memahami.. risaunya "jika aku pergi dgn hati yang tidak gumbira" itu membuat aku geli dalam hati.. terharu sebenarnya.. begitu sayang nya dia ma aku..

sikit jam lagi aku akan pergi.. dia, ELKEY ku + mummy yg akan anta aku.. at last, dia jugak yg anta.. of coz aku gumbira.... :) kerana dia lbey bsedia untuk mlepaskan ku pergi skali lagi.. tapi kali ini lebih lama.. yg pasti akan lebih merindui kerana tiada HP tuk bermadu kasih...

ya Allah, Kau lindungilah kedua belah pihak keluargaku, dea ku.. semoga doa kalian dapat menguatkan lagi semangatku di sana.. sebelum aku pergi....

'berikan aku waktu untuk menatapmu, agar telepas rasa rindu di hati'

jika ini sudah ketentuan Illahi, aku redha.. semoga sumanya baik2 saja.. akan ku bawa segala kenangan yg indah ketika kubersamamu.. xbisa kuungkapkan d hadapanmu.. namun aku pasti kau tahu yg aku sungguh bahagia, gumbira sepanjang cuti ku ini... semua tentang kita.. ibu mu, ayahku.. BONUS untukku... insyaAllah, hari itu akan tiba...

izinkan aku undur diri... satu pintaku, agar hubungan ini dipermudahkan.. yg pasti lagi, aku akan kembali untuk org2 yang aku syg...


salam syg dariku......

.
.
.



0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.