December 04, 2010

ka aku yang TERLALU ikut perasaan?

atas meja dalam flight.. aku mintak kertas n pen adikku di sebelah...
mula lah contengan ku seperti coretan dalam kertas di atas

5 bulan 1 hari, SORRY saya lupa
Terlalu banyak kenangan indah
Kini kita jauh lagi, Laut China Selatan CEMBURU!
Ka aku yang terlalu ikut perasaan?
Aku muda, banyak mau.. Sapa yang harus dipersalahkan?
Memang cinta itu buta
Ka aku yang terlalu ikut perasaan?
5:2 hari. Ckup ka? Kenapa tidak?
Jarak pengikat kasih, pengukur kesetiaan
Hati terpaut tanpa sebab
Rindu semakin kuat, hati makin tak kuat
Cemburu asyik menyakat
Ini barulah kerana aku terlalu ikutkan perasaan
Segala mauku pasti dapat!
Tapi dia rasa tersekat, tak suka terikat
Yalah, sekali lagi sebab perasaan telampau diikut
Aku mintak maaf
Aku sunyi, bosan, bingung!
5 tahun nun jauh di sana
Kalau hati kuat, semua boleh buat
Sabar senjata besar
Aku akan keluar
Kita akan jauh lagi
Tapi kita sudah janji
Semua akan dibaiki
Demi masa depan yang pasti...

Flight AK 5115
KK-KL pergiku usah ditangisi..
rindoooooo bertakhta di hatiku di kala ini...

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.