December 31, 2010

LAST DAY in 2010


it's 31st December 2010..

seems lyk few weeks i didn't update my blog. the last was in early Dec, when i'm in KL. yeah too many things happened within that time frame. so many things to share but always, I dun have the time to do blogging..

i'm quite bz lately.. family functions & so watever.. yeah i'm under stress but dunno for wat reason.. due to dat, my weight increased damn fast!! not much to share this time as my head is nyut nyut.. can't stand da pain. MIGRAIN!!


yet i still wanna share few things before the year ends ba..

2010 --> a very meaningful year..
  • my 1st exp working in SERIJAYA INDUSTRI SDN BHD - admin assist
  • g balik KL mcm nek bas jak.. can't stay long in Tawau
  • i've met few people that really make me think deeply about my future
  • joined the GEMS prog dat really exposed me to the corporate world
  • practical in Subang and being illed dat need me to go back home
  • clash & declare with sum1 new
  • raya with all the siblings + celebrate dad's 55th besday besar2 cket la
  • few interview for IP intake
  • jadi bambong for almost 3 months after quitting
  • to many to share... ahahaha
that were some of my precious memories in 2010. i'm so grateful dat Allah still give me the chance to breath the air up to this second.

i'm only a human dat owez do mistakes.. i've learned from those mistakes and try to move on to create a better future in life. Allah will owez be fair to His servants. kdg2 kita d atas, kdg2 kita d bwah.. sumtyms, evendo we've tried our best to do sumthing, but yet it still didn't turned up as planned. all we can do is to accept our fate that being well planned by Allah and believe dat everything happened for a reason.




tiada manusia yg smpurna, bgitu jugak aku.. aku ngaku yg aku punya banyak kelemahan. namun, aku yakin di sebalik kelemahanku terselit kelebihan yang Allah berikan tuk ku gunakan sebaik mungkin.. insyaAllah akan ku berhijrah ke arah yg lebih baik pada tahun baru ini.. smoga yg direncanakan akan berjalan lancar.. amin..


"ya Allah ya Tuhanku..

Kau lindungilah aku bersama hamba2Mu yg lain. Kau jauhkan lah kami daripada azabmu. Kau buka kan lah hati kami untuk terus memujaMu.. Kau berikanlah kami kekuatan untuk meninggalkan segala yang perkara mungkar dan hina di sisisMu, Kau berikanlah kami kekuatan agar kami dapat mulakan tahun baru ini dengan benda2 yang bisa mendatangkan kebaikan.. Kau murahkan lah rezeki kami. Kau permudahkan lah pekerjaan kami sepanjang 2011 ini. Kau berilah kesihatan yg baik kpd kami serta keluarga kami.. Kau lindungilah kami daripada segala musibah yang sukar tuk kami hadapi. sesungguhnya hanya Kau yang mampu berikan yg terbaik tuk kami.. amin ya rabbal alamin.."

aku berharap dan berdoa agar aku, keluargaku, org2 yg aku syg serta rakan2 ku memperolehi kejayaan & kebahagiaan d dunia & akhirat.. semoga thun baru kali ini lebih bermakna.. semoga berkuranganlah hambaMu2 yang meraikannya dengan cara yg salah.. Jauhkanlah mereka dari segala arak, judi, perempuan & yang seangkataan dengannya...

bagi diriku sendiri, aku berharap agar aku dapat menjadi insan yg lebih bguna.. walau pon aku jarang ada azam, tp aku harap, tahun ni aku bakal mndapat pekerjaan yg ku idam2 kan.. insyaAllah.. doakanlah kejayaanku.. amin..

thanks to Allah, mum & dad, family, sayang, frens n enimies..
thank you for all da LOVE n troubles that means so much to me..
it really make me more matured than my real age.. ahahahha tq so much..


HAPPY NEW YEAR.. may all the joy & happiness will owez be wif us.. amin..

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.