My Pregnancy

November 23, 2010

KASIHANI & SAYANGI lah mereka

anak2 ni anugerah Allah.. so kite kna la jaga sbaik mungkin.. jaga makan pakai, kesihatan sume.. lagi2 cuaca yg makin xmenentu ni.. makin ari makin panas... bile da start sakit payah dowh nak smbuh!

bgitu jugak la crita anak2 buah sy d umah.. tetiba ptg td anak2 ne muntah!!! sakit mcm.. aku xpasti sbb aku d atas..


ni Alvynham Raffiedy..
mgikut sumber dia masuk angin xmau makan.. muntahnya pon putih jak.. tym tu aku tgah baring ngan dia d sofa(kongsi).. nasib xmuntah atas aku. dia xsmpat muntah dalam ember yg disediakan.. knak marah ag.. aku pon urut la tgkuk n urut blakangnya...


...........................


ne si Adryanham Rafiq
yg ni plak lain kes. muntah sbb tlampau byk mkn. mmg hobinya mkn.. so muntahnya pon merah jambu la.. tu yg muka nya ceria jak pastu wlupon baru muntah.. pastu smangat p cari mknan baru sbb pwot da kosong semule.. :P


...........................


ini la dia kami punya Putri Adryana Shafiqa(nama afiq n fiqa ni aku yg bagi tau)
bagi c tomboy ni, dia mmg sakit da tp batuk2 la.. mungkin byk kahak..
ksian tgk dia nangis sbb budak ni besa ktawak n lucu2 jak..


...........................

sorry la KIDS.. bukan niat ant mau c upload gmbr2 kamu sakit.. cuma mau c igt org d luar sana..
btapa anak2 ni plu kan perhatian bila mereka sakit.. btapa mereka ingin kan belaian.. mungkin mereka buat silap, tp apakan daya mereka.. budak lagi kan.. hope u kids cepat2 la smbuh.. nanti lola pon sdey..
sob.. sob.. sob...

GET WELL SOON...
WE LOVE U ALL!!


0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.