January 25, 2011

air yang kami suka macam.. :)

sambil menjenguk2 ke tmpat ltak kaki (i dunno we call it as wat)

"owh blom ada muntah, igt kan muntah sdh (lbih krg gitu la ayatnya)" ahhaha i feel lyk wanna bang my head p kwosi keta.. dia suka wat aku bgitu ba.. xlama biul la otakku ni.. :P

bukan aku mau heboh 1 dunia pasal ini.. tp aku rasa mcm xsalah jugak ba kalo aku mau share kegembiraan ku yg baru sgt ni.. yg aku pon xtau smpai bila gmbira ku ni.. adakah ia akan berakhir dalam beberapa hari ni atau pon suma ni baru jak bmula?? stop jap ya..

smbung.......

ni aku baru balik dr buang smpah.. jelek mmg mukak ku d suruh td.. i dunno y.. xda mud kalik... buring.. tp yg pasti aku windooooo!! aku tertanya2 apa dia bikin kalik.. salah ku jugak la td pagi tu.. tp... xda la kalik ba kan.. huhuhu tym p buang smpah, aku singgah kedai ZAIKA d hilltop.. amik kotak + plastik sampah(beli ya)...

memandangkan aku rindu dia.. aku bli air yg dia mcm suka.. smlm dia mntak beli tp kedai tu xda jual.. sowee ba ya.. bukan mls mau p tgk kdai sbelah, tp xtau la.. tym tu tgh bingung kalik..d tin air tu ada tulis " sensai DINGIN maksimum"(aku mau upload gmbar air tu, tp hp ku bgayak.. xmau amik gmbar kalo xda sim d dlamnya..).. act it was my fav too before ni.. i dunno 4 wat reason mcm lama sdh xminum.. mkin sbb my supplier air(big bro) slalu bli yg lain..

bila d igt2 balik, aku rasa ada jugak la prsamaan kami ni. hahahah tapi ya ka jugak sama ya?? baru air sama, sdh di bilang byk kna?? kasi senang ati labaitooooo kan?? sukak ketawak, tp dalam ati sapa yg tahu? MILO, air itooo, n other few things.. hp pon sama tp dulu la.. :P

tghari sdh macam.. makan ka sdh dia ya?? :( i wish i cud company dia mkn kalo dia blom lnch ag.. bole ka kita makan ari2 ya?? kalo bole, mcm suma bnda d buat mau ada dia.. tp asi ka?? dia pon ada keja ma.. aku sak ni yg bambong mcm.. tp yg best nya kan.. cmana dia bz pon kan, mcm ada jugak masanya tuk aku ba.. best kan?? stakat ni, mcm jarang dia bilang "no" ..kalo aku ada request.. stahu aku, kalo aku mintak, mesti dia akan usahakan dulu.. yg paling aku tahu, dia paling xsuka pada KEGAGALAN..

ada 1 yg paling aku suka tentang dia.. tp biar la aku n dia ja yg tahu.. asi ka?? ntah2 dia pon xtau.. wakakakka yg best, dia tau cmana mau buat aku tdo.. itu permintaan ku, slagi dia mampu, aku besar hati kalo dia bole bisikkan '....' itu d telingaku.. sbb tiap kali aku dgr '.....' itu, ati ku tenang.. nah, bingung kamu kan fikir apa itooo??? wakakkakaka

dalam aku sukak2 ni, aku pon bingung ba sbenarnya.. i wish i cud sit wif dia spy kami bole crita2 smpai pnat.. mest best kan?? mcm byk bnda bole d kongsi.. kawan2 pon gilak suma.. BEST!!!

aku berenti sini dulu ya.. sbb aku rasa gembira.. dr xda mud, aku happy sbb yg aku tau skg, dia mcm rindu aku!! wakakakakka :)

would u say : u miss me too??

.

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.