January 10, 2011

mungkin kasih mu ada di sebalik ......

aku selalu saja bingung.. bingung tentang perasaanku terhadapmu... begitu juga tentang rasa cintamu padaku.. wujud ka rasa cinta & sayang antara kita?

mengapa bahagia biasanya hanya seketika cuma.. adakah cerita sinetron itu ada kebenarannya?? tp aku sayang dia.. aku xberdusta, kerna itu hatiku yg berkata..

jika hari lalu kita berjauhan pasti ada yg terluka.. adakah itu yang dinamakan cinta?? namun segalanya pasti akan pulih semula bila kita bersua.. walau pon tanpa sebarang kata, anehkan?? ini ka yg dinamakan sayang??

namun hingga harini aku masih bingung.. kadang2 mnjadi lebih bingung.. knapa suma ni mesti jadi?? knapa sering ada kata maaf dan sering berulang kmbali?? namun, jauh d sudut hatiku, aku selalu memaafkan walaupon salah itu sekecil kuman.. kerna mgkin aku juga terlibat sama..

tp kini, aku ingin kan yg lebih baik.. bukan niatku untuk mempermainkan perasaanmu.. tapi aku hanya inginkan kejujuranmu.. jika benar syg, tunjukkan lah.. kerna aku tau, perasaan itu terselindung d sebalik egomu yg kecil itu...




0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.