January 24, 2011

bisa ka aku memilikimu??

  • hormat org tua
  • pujaan ramai
  • kewl
  • sweet talker
  • mcm FT
  • manjak
  • hard working
  • loving
  • berfikiran jauh
  • well experienced
  • tolerate
terlalu byk untukku taip.. nanti ada yg cmburu pulak.. :P aku ni berangan jak kuat.. asi ka kalo perigi yg cari timba.. sbb mati air tus umahku.. org bilang jgn trlalu terburu2..

org bilang lagik, follow da flow jak.. tp cmana kalo aku hanyut?? tpksa la aku nyanyi lagu faizal tahir ni kan? :P lalalalala

aku cinta kepadamu.. sungguh!! mestikah ku ucapi dari mulutku sendiri?? - lagu siapa lagik ni ya.. lupa aku macam.. tp yg penting aku mau lupa dia, susah mungkin..

act entry ni aku wat tuk luah apa d ati ku.. but dunno y lately ni aku mcm pyh mau kasi kuar apa yg ada d hatiku.. asi ka? mgkin byk angin d otak n prot ku.. happy jugak mungkin.. sdey jugak mungkin..

ok stop la dulu ya.. tlampau byk tuk d share.. tp mgkin blom masanya.. biarla hanya aku yg tau betapa aku cinta dia.. tapi layak kah aku?? 1 day, i'll come back to open ur eyes!! dat i deserve to have someone lyk u... n i hope its u! nehhhhh!!!!

aku mau p tdo.. mmpi indah tentang dirimu..

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.