January 17, 2011

jodoh itu ketentuan Illahi

tup tap tup tap.. macam ramai sudah kawanku yang sudah berpunya. ini yg pompuan la.. yg laki xpyh cita la.. yg bini drg sdh branak brapa kali pon sdh ada.. hihihhii i'm happy for them...

buat setakat ini, my close frens adala beberapa yg sdh melalui stage2 berikut dlm hubungan mereka..

1 org, bsar sdh anaknya.. bahagia dia.. alhamdulillah.. semoga rezekinya bertambah..

1 org baru jugak melahirkan.. baru sak da celedakians p lawat tp me xdpt join.. huhuhu

1 orang baru sak pas kawen tp ku xdpt p ari tu.. huhuhu xlama berulat la jugak tu.. makin sehat ku tgk dia ni...

2 org sdh btunang last year.. getting married mid of diz year tp yg 1 ag blom cnfirm bila.. mudah2an aku dapat attend wedding dorg nant..

1 org getting engange next month.. smoga suma bjlan lancar n smoga aku ada masi d twu.. buli bawak cowok kaitoo?? ahhahaha

ada beberapa yg masih single.. blom ada planning mau tunang o kawen bila.. mgkin blom smpai seru. xpon blom sdia ag.. yala masi byk komitmen kan.. bukan sng mau commite dlm hbungan mcm ni.. :)

termasuk aku yg blom ada sapa2 sunting. manjual diri lagik.. plus, aku blom sdia.. kasi aku jadi pompuan dulu ya.. can ka?? or can u please transform me to a real woman pls... hahahhah kalo sampai seru, insyaAllah... i'll let the whole world know bout it.. so evri1 can pray for ma happiness.. amin..

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.