January 30, 2011

KONSELAR baru gue.. gue mau nya dia slalu ada untuk gue.. :)

lately aku smakin malas.. asi ka bgini?? aku rajin kalo ada yg ku mau jak!! i'm in a transformation process... orang bilang xsuma yg kita mau kita mesti dpt... tp ada someone tu bilang, kalo kita mau sumting, jan fikir negative dulu.. must be positive ol da tym ba.. dats DAMN TRUE!!

arini aku agak bosan kerana aku cuma mmbesarkan badan d umah.. WALAUBAGAIMANAPON, smalam mrupakan mlm yg best jugak la.. setelah lama aku tidak berhujung minggu, smlm aku ada hujung minggu.. ahhaha locok!! i dunno wat word to use.. walau pon hanya bersama abangku yang tersayang.. namum aku happy sbb dpt crita2 ma dia.. + ada sum1 ag yg wat aku happy.. TQ .deaQ.

skali lagi aku mau ckap yg aku bosan.. tlampau banyak aku mau crita, tp biar la aku bermonolog sahaja.. kdg2 xsuma aku bole share.. wakakkaka tp sekarang aku ada COUNSELOR baru.. hahahahah seorg yg bisa bg pndapat yg sgt bernas.. stakat ni dia slalu ada tuk aku tiap kali aku plukan dia..

bercerita pasal konselar baru ku ini... aku telah lama mgenalinya.. kawan ku kawannya jugak..maksudnya?? hahahha aku pon xtau apa mksudnya. tp yg aku pasti.. sangat dalam maksudnya itoooo!!! yg mana aku pon xmampu mau selam.

aku harap dia mampu jd konselar ku smpai bila2.. :)

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.