January 14, 2011

JUMAAT yg agak sayu

arini ari jumaat.. ari yg mulia.. org p smyg jumaat, beribadah..

tapi arini aku rasa agak sayu.. tetiba perasaanku jadi agak melankolik.. :P sedih.. sayu..
td aku d dapur bsama ibuku.. ada la beberapa isu yg kami bincangkan.. tiap kata2 yg ibuku luahkan, wat aku rasa sdey.. aku cuba tuk jadi kuat.. namun tidak mampu ku tuk menahan air yg mahu keluar dari mata ini..

betapa aku harap aku bisa jadi kuat sperti dia.. adakah aku lemah?.. tidak!! ini semua hnya permulaan bagiku... ya Allah, Kau makbulkan la doa ibuku.. sesungguhnya seorg ibu pasti inginkan yg tbaik untuk anak2 nya..

arini malam ke-3(knduri arwah uncle Zainal).. td aku tolong mum masak kari daging tuk mlm ni.. smpat la aku refresh balik cr2 mau masak.. :P semoga roh beliau d tmpat2 d golongan org2 yg beriman.. Amin... so no lepaking for tonite.. bsuk2 la ya.. :)

arini patutnya aku mulakan hariku dgn baik..aku ni mampu mrncang jak.. buat nya blom jugak.. huhuh 2 ari sdh mcm.. huhuhu ya Allah, Kau bukakan lah pintuhatiku.. kuatkan lah semangatku..

semoga hari2 yg mendatang, dapat ku isikan dengan benda2 yg berfaedah.. dapat kuluangkan dengan org2 yg aku syg sebaik mungkin.. semoga hari2 ku yg akan datang akan lebih bermakna.. aku ingin kan suma yg tbaik.. insyaAlah.. Amin..

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.